Amikor a hírlevél készítés, a hírlevél írás szóba kerül egy marketing tanácsdás során, sokan vonogatják a vállukat. Áh, ki olvas ma már hírlevelet? – Én biztos, hogy nem kattintok sohasem egyikre se. Furcsa ezt hallani, hiszen mi a háttérből pont az ellenkezőjét látjuk. Az emberek nagyon is olvassák az emailjüket, a levelek kézbesítése sem ördöngösség. A titok talán a jó, megnyitásra érdemes tartalomban van, vagyis a hiteles és értelmes mondanivalóban. A hírlevél marketing titka tehát az, hogy írjunk olyan címsort, amelyet kinyitnak, aztán pedig írjunk olyan tartalmat, ami elég izgalmas ahhoz, hogy el is olvassák.
Ennyi röviden a nagy titok. Persze ehhez nem árt egy kis pszichológiai alapismeret sem a reklámszövegírásban. A legtöbbet a bulvársajtó szalagcímeiből lehet tanulni, hiszen ők ebből élnek.
Manapság még divat a hírlevél készítés?
22
feb