Ha vannak eladó cuccaid vagy éppen munkát keresel, illetve saját szolgáltatásodat szeretnéd reklámozni akkor az a legjobb, ha ezt a lehető legtöbb helyen teszed a neten. Ugyan kicsit megkopott már a népszerűsége az ilyen típusú oldalaknak, de azért még mindig remek marketing eszköz lehet feltéve, ha kimaxolod és odafigyelsz pár dologra. Ha rögtön az elején kezdjük már az sem mindegy milyen címet adsz a hirdetésednek! Itt is igaz, hogy ki kell tűnj az un. „Reklám zajból” ezért olyan címet kell választanod, ami figyelem felkeltő, ami érdekes lehet –ugyanis egy jól megválasztott a célcsoportnak megfogalmazott hirdetési cím már félsiker már legalábbis, ami az érdeklődők célzását jelenti. A jó cím rövid és lényegre törő, de egyben cselekvésre buzdító. A következő fontos dolog az interneten (is) a nagy számok törvénye, azaz minél több helyen jelensz meg annál nagyobb lesz az esélyed, hogy rád találjanak na és persze a böngészők is ugyanígy akadnak majd rád, és dobják fel azoknak, akik azt keresik, ami neked van. Válaszd ki a kategóriát megfelelően -persze ez übergáz, hogy ezt le kell írni – de hidd el a rosszul kiválasztott, vagyis a témával nem releváns kategória választás miatt sok potenciális vevőt vagy érdeklődőt is elkerülhetsz. Ha kíváncsi vagy mi az a további 7 dolog, amire oda kell figyelned, hogy minél hatékonyabb légy akkor kattints ide >>> apróhirdető oldalak és olvasd el most.
Apróhirdetési oldalak használata – Tippek
4
nov